مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در مراسم استقبال از نجمه خدمتی نقطه قوت ورزش خراسان جنوبی ،ورزش
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در مراسم استقبال از نجمه خدمتی
نقطه قوت ورزش خراسان جنوبی ،ورزش بانوان و تمرکز بر رشته های انفرادی است

بهرام عزیززاده مقدم،مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی که صبح امروز در حاشیه برگزاری مراسم استقبال مردمی از نجمه خدمتی ،قهرمان تیراندازی جهان در تفنگ 10 متر بانوان در بیست و هشتمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی در کره جنوبی و در فرودگاه بیرجند سخن می گفت،از ورزش بانوان به عنوان مزیت برتر ورزش استان گفت و تصریح کرد:ورزشکاران زن خراسان جنوبی در کسب مدال های رنگارنگ جهانی و عضویت در تیم های ملی از بخش ورزش مردان، پیشی گرفته اند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،وی سرمایه گذاری در بخش توسعه ورزش بانوان و رشته های انفرادی را یکی از اولویت های اساسی این اداره کل عنوان و خاطرنشان کرد:با توجه به فاصله کم خراسان جنوبی در ورزش بانوان با کشور و کمبود منابع و امکانات برای اجرای راهبرد «استفاده حداکثری از امکانات حداقلی»،این مسیر را دنبال می کنیم.
مسول ورزش و جوانان،با تبریک کسب قهرمانی نجمه خدمتی و به دست آوردن مدال های ارزشمند در این دوره از مسابقات،با قدردانی از حمایت های مسوولین و خادمین ورزش و خانواده های آنان،اظهار امیدواری کرد:ورزشکار شایسته تیراندازی خراسان جنوبی و ایران، بتواند در مسابقات کسب سهمیه المپیک آذربایجان برای کشورمان باز هم افتخار بیافریند.
حاصل کار نجمه خدمتی در مسابقات دانشجویان جهان در کره جنوبی کسب 2 مدال طلا و برنز انفرادی و یک مدال نقره و 2 برنز تیمی بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی